Pagina's

woensdag 10 juli 2019

De A is van ...

Hallo allemaal,

Met het nieuwe ABC van Dutch Doobadoo wil ik graag een ABC-boek maken. Dus bij deze is bladzijde 1 een feit.


Ik heb voor het maken van dit ABC boek het Dutch Art Alphabet 470.990.112 gebruikt.


Ik heb alle letters overgetrokken op creme cardstock. De letter A heb ik beplakt met designpapier met een houtstructuur. Hierna heb ik een boekje gemaakt waarvan de  basisbladzijden 15 x 15 cm groot zijn. Nu probeer ik iedere week 1 letter te maken. Vandaag is dus de letter A aan de beurt van aap. Met een stans heb ik deze schattige aapjes gemaakt.


De achtergrond heb ik gemaakt met inkt. Hiervoor heb ik verschillende kleurtjes groen gebruikt. Hierover heb ik met de Dutch mask Art Leaves Branch A5 470.715.033 blaadjes gemaakt zodat het lijkt alsof de aapjes in het oerwoud leven. 




De bomen, het gras en de blaadjes heb ik gemaakt met verschillende stansen.


Nu ga ik snel verder met de volgende letter.  Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen: