Pagina's

maandag 29 juli 2019

Baby Girl


Voor de mailing van mei was ik hiermee aan de slag gegaan en deze babykaart ermee gemaakt. Het kan dus zijn dat je deze kaart al ergens voorbij hebt zien komen.


Ik ben begonnen met shape art Tag over te tekenen op donkerbruin en wit cardstock en designpapier uit de set Vintage baby girl van Noor! Design.

Shape art Tag 470.713.149

Daarna heb ik card art Buggy overgetekend op wit cardstock en designpapier uit dezelfde serie als de tag.

Card art Buggy 470.713.714

Alle randen van het bruine cardstock en designpapier heb ik lichtjes ingesmeerd met witte gesso.


Een schattig konijntje steekt haar koppie om de kap van de kinderwagen heen en houdt een fles melk vast. Op de kap heb ik een strik gemaakt van tule en seambinding. De tekst op de kinderwagen heb ik gestanst uit wit cardstock en designpapier en verspringend op elkaar geplakt. In het midden van de wielen zitten bruine metalen plakparels.

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: