Pagina's

maandag 6 mei 2019

Gefeliciteerd met je Diploma



Hallo allemaal,

Mijn dochter heeft vorige week haar typediploma gehaald  en daar hoort natuurlijk wel een kaartje bij. 



Ik met deze Dutch Doobadoo mal, dit kaartje voor haar gemaakt.


Dutch Doobadoo Card Art Ticket A5 470 713 700

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock. Hierna heb ik designpapier gebruikt. Dit is al wat ouder papier wat ik ergens in mijn papierkast vond. Tja en daar ligt nog genoeg. Ik heb het designpapier nog een keer gemat op zwart cardstock.


Het uiltje heb ik gemaakt met een stans.  Hij heeft zijn net behaalde diploma vast. De typemachine heb ik ook gemaakt met een stans. Dat was wel even een heel werk maar wat is hij leuk! 


O wat is Merle blij dat de typelessen nu voorbij zijn en dat ze niet meer iedere dag haar huiswerk hoeft te maken.En als ik eerlijk moet zijn is dat mama ook wel blij dat het nu voorbij is.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt! Daar zal je dochter zekers heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Mooi vrolijk geheel.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen