Pagina's

dinsdag 30 april 2019

I think you are Spectacular

Hallo,

Met deze leuke mal uit de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo heb ik dit lieveheersbeestje gemaakt. Hiervoor heb ik de mal Dutch Ard Art Lady Bug A5 470 713 709 gebruikt. 


Ik heb de kaart overgetrokken op zwart cardstock.  Hierna heb ik de vleugeltjes voorzien van rood cardstock.  Hierna heb ik de stippen erop gemaakt. Met een gelpen heb ik wat streepjes op de stippen gezet. Wanneer je de vleugeltjes wegklapt zie je twee kleine lieveheersbeestjes gemaakt. Deze heb ik gemaakt met stansen. 


Wat zijn ze lief he die lieveheersbeestjes?


Ik vond de tekst "I think you are spectacular" wel toepasselijk bij deze twee lieverheersbeestjes. De groene blaadjes heb ik gemaakt met de bladerenstans. Ik vind dit echt hele leuke blaadjes, die ik al heel veel gebruikt heb. 


Ik hoop dat ik jullie weer op wat leuke ideetjes heb kunnen brengen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk!! Ook de lieveheersbeestje aan de binnenkant, wat zijn ze leuk en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen