Pagina's

woensdag 13 maart 2019

Mooi hoe de liefde Proeft

Hallo allemaal,

We geven allemaal wel eens een fles wijn cadeau. En hoe leuk is het dan om er een fleshanger voor te maken. Dat is toch veel leuker dan een simpele cadeauzak erom heen? Bij Dutch Doobadoo hebben we een nieuwe Card Art Fleshanger. En deze keer is het er eentje met een envelop. Erg handig om er bijvoorbeeld geld in te stoppen of een kaartje.


Voor de basis heb ik de Card Art Fleshanger met envelop gebruikt.

Dutch Card Art Fleshanger met envelop
470.713.699
470.713.699 Card Art Fleshanger met envelop

Ik heb de kaart opgepimpt met het knipvel van Bella Lulu en diverse Noor! Design mallen.



Ik heb een kaartje gemaakt om in de envelop te stoppen. Maak het kaartje iets kleiner dan de envelop. Op het kaartje heb ik de Box Art Giftcard geplakt. Hierin past precies een cadeaukaart.

Dutch Box Art Giftcard
470.713.051
470.713.051 Box Art Giftcard


Dan nu nog een foto met fleshanger en kaartje. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: