Pagina's

woensdag 20 maart 2019

Dropping you a Line

Hallo allemaal,

 Bij Dutch Doobadoo is een hele leuke mal uitgekomen, de Card Art Scheeps Stuurwiel. Die is echt superleuk voor maritieme kaarten of voor bijvoorbeeld een vakantiealbum. Ik heb hem gebruikt voor deze mannenkaart.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Flag. Deze heb ik overgenomen uit bruin en wit cardstock en designpapier Sailing Home.

Shape Art Flag
470.713.156
470.713.156 Shape Art Flag


Achter de stempel heb ik de Card Art Scheeps Stuurwiel geplakt. Ik heb om elke punt touw gebonden en op het uiteinde nog een parel.  

Dutch Card Art Steering Wheel Ship
470.713.687
470.713.687 Card Art Steering Wheel Ship

Verder heb ik de kaart opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met Faber Castel Polychromos.

Ik hoop dat ik jullie een klein beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

3 opmerkingen: