Pagina's

donderdag 14 maart 2019

Believe This

Hallo allemaal.
Vandaag wil ik jullie een lay out laten zien waarbij ik een combinatie van diverse Dutch Doobadoo masks gebruikt heb.

Dit is de lay out die ik met deze masks gemaakt heb:

De Dutch Mask Art 15x15 cm. Sun (470.715.602)

De Dutch Mask Art A5 Chicken Wire (470.715.001)


De Dutch Mask Art A5 Dots (470.715.119)

  
Hieronder staat de uitleg hoe deze lay out ontstaan is.


Met distress inkt heb ik deze cirkel op mijn lay out gemaakt.


Met een andere mask en dezelfde kleuren distress inkt heb ik deze cirkel wat groter gemaakt.


De kleine zwarte stipjes heb ik met een mask en gesso gemaakt.
  
Zoals je bij deze close-up ziet, heb ik de distress inkt niet helemaal mooi aangebracht. Met mijn blending tool ging ik iets te wild over de mask heen waardoor de lijnen wat dikker werden. De lijnen worden mooier als je met je blending tool "dept" over deze mask heen. In dit geval komt er precies over deze minder mooie plek een foto heen.

Hierna heb ik diverse afdrukken van stempels gemaakt op mijn lay out. Teksten eraan toegevoegd.
Washi tape geplakt. En met spray inkt spatten op mijn lay out gemaakt.

Tenslotte heb ik nog wat kleine letters op mijn lay out gestempeld, wat strookjes papier en driehoeken hier en daar opgeplakt en wat andere accenten aangebracht. Met deze lay out als uiteindelijke resultaat.

Groeten Hanny

3 opmerkingen: