Pagina's

dinsdag 5 februari 2019

De vogeltjes fluiten

Met shape art Flower van Dutch Doobadoo maakte ik deze kaart.  De mal tekende ik over op grijs en wit cardstock en designpapier. Het is eigenlijk babypapier maar zoals je ziet, kun je het ook voor andere kaarten gebruiken. De afbeelding heb ik uitgestanst, gemat op het blauwe stippeltjes papier en dan geplakt op de cirkel waar ik een grijs-wit geruit lint heb geregen.


Een bloementoef gemaakt met groen blad en wilgentakjes. De bloem maakte ik van wit flower foam en is op kleur gebracht met memento inkt dandalion en pistachio. Daarna gevormd door de warmte van het strijkijzer en afgewerkt met meeldraden. Een vogelhuisje gestanst uit papier van het bloc Weathered Wood, een paar takjes erbij en een strik van organza. Op de banner, die ik uit papier van bloc Romantic Dreams heb gestanst, is de tekst gestempeld.

Shape art Flower 470.713.105

Groetjes,
Tineke

3 opmerkingen: