Pagina's

maandag 7 januari 2019

Sneeuwpret

Met de demodagen eind september was de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo net uit. Van veel mallen had ik al een creatie gemaakt maar de fles kreeg ik niet meer voor die tijd af. Deze heb ik op de 1e demodag zitten maken.


Card art bottle heb ik op zeegroen cardstock overgetekend en omdat ik er een schudkaart van maakte, tekende ik 'em ook nog eens enkel over op het cardstock.

Card art Bottle 470.713.686

Het voorste deel heb ik uitgeknipt en er mica achter geplakt. Voor de achterkant nam ik een gedeelte van het designpapier Winter Wonderland. Langs de randen heb ik foamtape geplakt en wat ijskristal ertussen gedaan als schudmateriaal. De dop van de fles nam ik uit kurk. Om de hals deed ik tule met seambinding en een label uit het designpapier. Wat sterretjes van snow paper versierden de fles.


Een mooie bloementoef van amaryllis, blad en takjes van de larix, mistletoe en een hertengeweitje maakte de fles af. De besjes van de mistletoe zijn gemaakt met een parelpen.


Groetjes,
Tineke

1 opmerking: