Pagina's

zondag 13 januari 2019

Opkikker

Hallo allemaal,

Ik heb voor iemand die een hele grote opkikker gemaakt die het verdiend heeft. Ik heb deze kaart gemaakt met de mal van de mobiele telefoon van Dutch Doobadoo uit de november collectie. Ik moet eerlijk zeggen dat het even duurde voordat ik door had dat het een mobiele telefoon was, blond zullen we maar zeggen.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op zwart cardstock. 


Ik heb de kikkers in drie verschillende kleurtjes uitgestanst. 

470 713 692

In de het tekstlabeltje heb ik zelf een tekst geschreven voor de zieke. Deze kun je ook maken met de Dutch Doobadoo mal. Ik heb de tekstballon nog een keer extra uitgeknipt maar dan wat groter op zwart papier.Daarna heb ik nog met een fine liner een randje om de tekstballon getrokkken. Als laatste heb ik de kaart afgemaakt met wat waterplanten die ik gestanst heb uit kraft.


Ik vind het zelf wel een leuke mal waar ik zeker nog vaker een berichtje mee ga versturen. 
Dus wie weet tot snel.

Groetjes Mirande

6 opmerkingen:

  1. Super tof deze kaart. Heb zelf ook deze mal al een keer gemaakt en dan met een hoesje eromheen, gezien op een blog of op facebook dat weet ik niet meer. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de mal niet maar is idd s u per gaaf gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk sjabloon, kon ik niet maar errug leuk, kaartje is ook top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje! Gaaf zoals je de kikkers hebt verwerkt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Die heb ik nog niet op je eigen blog gezien, geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen