Pagina's

maandag 28 januari 2019

It's Warm Together

Hallo allemaal,

Zijn jullie de Kerstkaarten al zat of blijven jullie ze ook na de Kerstdagen nog maken?  Persoonlijk vind ik ze zelf nog steeds leuk om te maken. Vooral als er weer nieuwe toffe kerstmallen zijn uitkomen van Dutch Doobadoo. Voor deze kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Star gebruikt. Echt een superleuk model weer.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit donkergrijs cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Noor! Design.

Dutch Card Art Star
470.713.697
470.713.697 Card Art Star

Op de ster heb ik ook dit designpapier geplakt met daarbovenop de binnenmaten uit bruin, donkergrijs en designpapier. De tekst heb ik uit de kleinste ster overgenomen.


De kaart heb ik verder opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Natuurlijk mochten de Bella Lulu Hertjes uit het knipvel Oh Deer niet ontbreken. Ik vind ze zo gaaf!

Ik hoop dat ik jullie een klein beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart al ben ik een beetje klaar met de kerstkaarten. Komt zo rond september wel weer. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje maar kerst is voor mij voorbij. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart! En ik probeer nog even door te gaan met kerstkaarten maken: stok achter de deur met '52 Weeks to Christmas'.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! EN ja, ik maak ze het hele jaar door hoor! Geen decemberstress!

    BeantwoordenVerwijderen