Pagina's

zondag 20 januari 2019

Dutch Doobadoo Callenge #47

Hallo bloglezers.
Ook dit jaar starten we op Dutch Doobadoo blog weer met een uitdaging. Deze keer is de sketch challenge het gebruiken van de Card Art Baby 470.713.660. Met deze Card Art heb ik de volgende kaart gemaakt:


 De randen het groene papier heb ik met mijn schaar bewerkt. Dit geeft een leuk effect vind ik.

   

De randen van de letters heb ik geaccentueerd met distress inkt. Het effect hiervan is duidelijk te zien op bovenstaande foto.

   

De stempelafdrukken heb ik ingekleurd met aquarelpotloden en daarna uitgeknipt. Met foamtape heb ik dit op de kaart geplakt.


Mocht je mee willen doen met deze challenge en kans willen maken op het leuke prijzenpakket, dan kun je dit doen door tot eind januari 2019.


 Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten