Pagina's

vrijdag 7 december 2018

Surprise

Hallo allemaal,

Voor de kerst heb ik dit kleine doosje gemaakt waarin je iets lekkers  kunt stoppen om iemand mee te verrassen met de kerst. Voor dit doosje heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt 470 713 049.


De basis voor het doosje heb ik overgetrokken op blauw cardstock. 


 Wanneer je het doosje goed hebt dichtgevouwen en dichtgeplakt  kun je een rietje door de bovenste driehoekjes steken. Tegenwoordig kun je overal van die leuke rietjes kopen.



Dit keer heb ik voor een wit-zilveren rietje gekozen. Aan het rietje heb ik wat lintjes geknoopt en een labeltje waarop je nog iets kunt schrijven.


 Op de achterkant heb ik twee kleine kerstboompjes uit kraft en blauw cardstock gestanst. Daarnaast heb ik een rondje gestanst en daarop de tekst "Feestdagen, Hele fijne tijd genieten met elkaar" gestempeld. Dit is al een hele oude stempelset voor de kerst maar ik gebruik deze nog vaak. Ik weet helaas niet meer van merk hij is. 


Op de voorkant heb ik een kerstbloem verwerkt met wat takjes. In het midden van de bloem heb ik nog een plakpareltje geplakt. 


 Hier zie je hoe je het doosje opvouwt nadat je het rietje eruit gehaald hebt. 


 Genoeg ruimte dus om wat lekkers in te stoppen. Het duurt nog eventjes voordat het kerst is maar dit is toch wel een heel leuk  verrassingsdoosje waar iedereen volgens mij erg blij van wordt met de kerst. Dus wil je iemand verrassen met de kerst maak dan ook dit leuke Dutch Doobadoo doosje. 

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen: