Pagina's

dinsdag 11 december 2018

Sterkte

Hallo allemaal.

Soms heb je kaarten nodig die je liever niet wilt versturen. In het verleden kocht ik altijd condoleance kaarten om iemand sterkte te wensen. Ik wilde bij het overlijden van iemands naaste niet een zelf gemaakt kaartje sturen. Inmiddels denk ik daar heel anders over en vind het juist mooi om bij dit soort verdrietige voorvallen een kaartje te sturen dat zelf gemaakt is. Iemand te laten merken dat je de tijd genomen hebt om iets persoonlijks te maken in een tijd waarin de ander het al zo moeilijk heeft.


Sorry voor de kwaliteit van de foto. Deze foto heb ik  's avonds bij kunstlicht gemaakt. Omdat ik niet alle 3 de kaarten meer in mijn bezit heb, kan ik geen nieuwe foto maken.


Op alle 3 kaarten heb ik de Dutch Mask Art A5 geometric Blocks in combinatie met distress inkt gebruikt.

Groeten Hanny

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Een zelfgemaakt kaartje is altijd gewenst en juist bij zo'n verdrietige gebeurtenis. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij beschrijft precies mijn situatie. Ik kocht eerst ook condeleancekaarten, maar maak ze inmiddels ook zelf.
    En ze worden altijd wel gewaardeerd, en ik haal er veel voldoening uit.
    Jouw kaarten zijn prachtig.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen