Pagina's

donderdag 13 december 2018

Herfst

Hoi, hoi,

Nog 1 herfstkaartje dan.  Ik heb dit keer weer twee Dutch Doobadoo mallen gecombineerd. Voor de basiskaart heb ik de Dutch Shape Art Ornament A5 470 713 154 gebruikt.


Deze mal heb ik overgetrokken op wit en bruin cardstock. Het binnenste stuk was wit stempelpapier. 
Dit papier heb ik bewerkt met groene en gele oxide inkt. 


Hierna heb ik verschillende stempels gebruikt om zo mijn eigen designpapier te maken. Dit had ik nog nooit eerder gedaan dus dat was best even een klus. Op de onderstaande foto kun je dit wel goed zien.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de grote paddestoel. Dutch Doobadoo Card Art Mushrooms 470 713 691.


  De paddestoel heb ik overgetrokken op wit cardstock. Het designpapier is van Noor/Joy Falling Leaves. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castel potloden.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen: