Pagina's

zaterdag 15 december 2018

Hello Autumn

Hallo allemaal,

Ik vind de herfst toch eigenlijk wel één van de mooiste seizoenen van het jaar. De prachtige kleuren in de natuur en het wordt eerder donker. Dat betekent gezellig bij de kachel en kaarsjes aan. Ook voor de herfst hebben we weer toffe mallen bij Dutch Doobadoo.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Autumn gebruikt. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het prachtige Noor! Design papier Beautifall.

Dutch Card Art Autumn
470.713.688
470.713.688 Card Art Autumn

Aan beide zijdes heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Paddestoelen geplakt.  

Dutch Card Art Paddestoelen

470.713.691 Card Art Mushrooms



De kaart heb ik opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Het plaatje komt uit Bella Lulu knipvel Beautifall. 


Hier nog een keertje de kaart in zijn geheel. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!


Liefs,

2 opmerkingen: