Pagina's

dinsdag 6 november 2018

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat deze mask (Dutch Mask Art Forest A6 art.nr 470.715.402 ook heel erg leuk is als je er slechts een klein stukje van gebruikt.


Met distress inkt heb ik de mask gebruikt op een stukje papier. Dit stukje papier heb ik gebruikt op mijn kaart.

  

De paarse vlek op de achtergrond heb ik met aquarelverf gemaakt. Door het papier eerst iets nat te maken, loopt de verf erg mooi uit. Ook de spatjes op deze kaart zijn gemaakt met aquarelverf.


Deze mask heb ik ook nog voor een andere kaart gebruikt.


Bij deze kaart heb ik een embossingfolder gebruikt om reliĆ«f te krijgen.  Wie weet kijk je door dit blogbericht eens op een andere manier naar je masks.

Groeten Hanny

3 opmerkingen:

  1. Hele mooi kaartjes.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie moderne kaartjes!
    Inderdaad een hele andere kijk op het gebruik van zo'n folder.
    Bedankt voor de tip.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen