Pagina's

maandag 19 november 2018

Kopje Thee?

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt in de winkel en wat is hij weer gaaf! Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Card Art Bottle. Ik heb er een theekaart van gemaakt.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit kraft papier. Daarna heb ik de binnenmaat overgenomen uit designpapier. De randjes heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo.

Card Art Bottle 470.713.686
470.713.686 Card Art Bottle

De kaart heb ik verder opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Het plaatje dat ik gebruikt heb, komt uit het Bella Lulu knipvel Afternoon Tea. Ook de tekst heb ik uit dit knipvel geknipt en daarna gemat op designpapier.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: