Pagina's

zaterdag 17 november 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt voor een jarige vriendin. Ik ben aan de slag gegaan met het thee/koffiekopje. De mal Dutch Card Art Cup 470.713.675.



Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock. Voor deze kaart heb ik design papier van Tea Afternoon van Joy gebruikt. Ook het plaatje wat ik gebruikt hebt komt uit deze serie. 


Ik heb de tekst gefelicteerd met je verjaardag gestempeld met een stempelset van Joy Crafts.


In mijn rommella vond ik dit leuke hartje nog, die heb ik maar aan de mok gehangen als een soort van leuk theezakje. Ik heb de mok dichtgeplakt, zodat er een label in past. 


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen laten opdoen.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten