Pagina's

woensdag 28 november 2018

Een fijne Sinterklaas

Hallo allemaal in deze spannende Sinterklaas tijd. Op de facebookpagina van Dutch Doobadoo stond in week 46 de Paper Art Sinterklaas van Dutch Doobadoo in de spotlight.


Met deze fijn gesneden huisjes heb ik een memorydexkaartje gemaakt.


Met de Twinkling H2O heb ik een rode vlek op mijn kaartje gemaakt. Twinkling H2O is een verf op waterbasis met veel pigment. Door in het potje iets water te spuiten, wordt de verf gebruiksklaar.


Met de Dutch Mask Art Grid en distress inkt heb ik het kaartje verder gekleurd.


Met lijm, een stempel, stempelinkt en bonding powder heb ik wat gold flakes op de kaart geplakt.
Gold flakes zijn een soort dunne stukjes goudkleurige folie. Als de lijm of het bonding powder opgedroogd is, veeg je de overtollige stukjes flakes waar geen lijm of bonding powder onder zit, weg.
Op deze manier krijg je een mooi gouden effect op je kaart.

  
Als laatste heb ik een paar van de Paper Art huisjes, de tekst Sint & Piet en nog een labeltje op de memory dex kaart geplakt. En zo is de kaart geworden:


Ik wens jullie allemaal een gezellige Sinterklaas tijd.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten