Pagina's

maandag 29 oktober 2018

Welkom

Hallo allemaal,


Babykaartjes maak ik eigenlijk niet zoveel. Maar met de Dutch Doobadoo Card Art Baby heb je in een handomdraai een leuk babykaartje. Dus echt een ideale mal als je snel een babykaartje nodig hebt.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Fantasy Fields.

Dutch Card Art Baby
470.713.660
470.713.660 Card Art Baby

De mal heeft op zich niet veel versiering nodig. Met de letters uit de One of a Kind set Alfabet heb ik het woordje welkom gemaakt.  En bij dit designpapier past precies de Bella Lulu Unicorn. Want de Unicorn is ook erg leuk om op een babykaartje te gebruiken.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en nog een hele fijne dag vandaag!

Tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten