Pagina's

dinsdag 11 september 2018

Count the Waves

Daar ben ik alweer met een nautische creatie! Hopelijk houden jullie er net zo van als mij en worden jullie ze nog niet zat. Tussen alle strandcreaties moest er ook gewoon de vuurtoren in staan.


Met card art Lighthouse van Dutch Doobadoo is de kaart gemaakt.  De mal heb ik overgetekend op wit karton en designpapier "Seabreeze".

Card art Lighthouse 470.990.003

Achter de open ramen/deuren heb ik donkerblauw karton gedaan. De randen van het designpapier en ramen heb ik bewerkt met witte gesso.




Onderaan de voet van de vuurtoren staat een strandstoel bij de wegwijzer. Aan het duinhek hangt een reddingsboei en er ligt een rol scheepstouw bij. Ook groeit er koraal tussen.


Aan een stuk visnet hangt een anker. Bovenaan de vuurtoren heb ik de tekst gestempeld. Rondom de vuurtoren vliegen de kokmeeuwen.

Een fijne dag!

Groetjes,
Tineke

3 opmerkingen: