Pagina's

donderdag 16 augustus 2018

Beachtime

Het was vandaag een mooie warme dag en prima strandweer. Maar het schijnt dat het weer gaat veranderen en minder mooi wordt. Om toch het strandgevoel met mooi zonnig weer vast te houden, heb ik weer een strandkaart om te laten zien.


De kaart heb ik gemaakt met card art Trifold 2 van Dutch Doobadoo en heb ik overgetekend op wit karton en designpapier uit blocs "Côte 'd Azur" en "Seabreeze". De randen van het designpapier en afbeelding heb ik bewerkt met een paper distresser.

Card art Trifold 2 470.713.650

In het midden prijkt de afbeelding van de strandhuisjes. Aan de linkerkant de houten wegwijzer, duinhek met takje, zeester en reddingsboei. En rechts staat een strandstoel, takje en zeester bij de vuurtoren. De zeesterren en reddingsboei heb ik uit de knipvellen geknipt. Bovenin nog een stukje visnet en kokmeeuwen.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen: