Pagina's

dinsdag 10 juli 2018

Sea You

 Hallo allemaal,

Hebben jullie de Box Art Pop Up Box al gezien. Wat is ie leuk hè? Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb er een onderwater kijkdoosje van gemaakt. 


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Van het voorst gedeelte heb ik de binnenmaat voor het designpapier uitgesneden en hierachter mica geplakt. Ook heb ik de flap eraf geknipt.

Dutch Box Art Pop Up Box
470.713.047

Daarna heb ik de andere binnenmaten overgenomen uit aquarelpapier. Voor de binnenkant heb ik dit bewerkt met de mask art golven en transparante structuurpasta. Daarna gekleurd met distress inkt (weet helaas niet meer welke kleurtjes ik gebruikt heb)..  

Dutch Mask Art Golven
470.715.037

Dutch Tansparante Structuurpasta
870.000.001



Achter het mica heb ik de koraal randmal van Noor! Design uit wit cardstock gestanst en gekleurd met distress inkt. Daarachter zie je 2 visjes zwemmen. Die komen uit een stempelset, ook van Noor! Design. De visjes heb ik met vissnoer vastgemaakt aan de golven.


Aan de linkerkant nog het tekstbord van Noor! Design geplakt. De golven heb ik gemaakt met de Mask Art Waves. Die heb ik dezelfde kleur gegeven als de buitenkant van het doosje. Op de golven heb ik nog de walvis, dolfijn en bootje geplakt. En om het helemaal af te maken, mogen de wolkjes natuurlijk niet ontbreken. Tegen de achterkant zie je nog een stukje van een golvenrandmal.

Dutch Mask Art Waves
470.715.118


Aan de voorkant van het doosje heb ik nog een wegwijzer geplakt met daarop de tekst Sea You. Daarachter zie je nog een stuurwiel.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

3 opmerkingen: