Pagina's

vrijdag 20 juli 2018

Hoera

Hallo allemaal.

Wat is het toch heerlijk om zelf de achtergrondjes voor mijn kaarten te maken. Deze keer heb ik mijn ronde gelli plate weer eens uit de kast gehaald. 


Op een wit stuk papier heb ik met bubbeltjesplastic en zwarte verf  een ondergrond gemaakt. Op de ronde gelli plate heb ik distress inkt gedaan en dit uitgerold met een brayer. Hierbij heb ik ook diverse masks gebruikt.


Deze achtergrond heb ik in geel/oranje/roze gemaakt en in groen/blauw/paars tinten.


Met de Card Art Ticket (artikelnr. 470.713.667)heb ik hier 2 kaarten mee gemaakt. Natuurlijk heb ik hierbij de Dutch Doobadoo lijm gebruikt.


De kaarten vind ik zo al erg leuk om te zien. Met de blauw/paarse kaart ben ik verder gegaan en heb er een verjaardagskaart van gemaakt.


Verjaardagskaarten kun je tenslotte nooit genoeg hebben.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: