Pagina's

zaterdag 14 juli 2018

Gift for You


Hallo allemaal,

Doosjes maken is en blijft altijd leuk, en wat is er dan nog makkelijker dan een doosje te maken met een patroon. Zo is er weer een Box Art uitgekomen van een leuke diamant vorm.


Met die box art 470.713.048 heb ik bovenstaand doosje gemaakt. De basis is van zwart cardstock. Daarop heb ik designpapier geplakt die je volgens de box art mal kan tekenen en uitknippen of snijden.

 470.713.048 Box Card Art Window

Voorop het doosje heb ik wat bloemen en een kleine label met wat veertjes geplakt. Het geheel is een beetje in zee stijl aangekleed. Ik vond nog wat schelpjes, die ik er ook maar bijgeplakt heb. Met een strik van organza heb ik dit doosje gesloten.

Je kan er ook voor kiezen om van de bovenste flappen 1 deel weg te snijden en dan het andere deel over het doosje te doen als sluiting. Maar dat is maar net wat je zelf leuk vind.

1 opmerking: