Pagina's

maandag 11 juni 2018

It's Spring

 Hallo allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met de Shape Art Cascade 470.713.163. Wat een leuk model is ook dit toch weer.


De grootste maat heb ik overgenomen uit kraft papier, daarna een maatje kleiner uit wit cardstock en daarna nog een maatje kleiner uit designpapier. Deze is van Noor! Design Rainy Days. Wat een vrolijk papier is dit toch!

Dutch Shape Art Cascade
470.713.163

Ik heb de kaart verder opgepimpt met de Dutch Doobadoo Paper Art Spring. De tekst It's Spring heb ik zwart gemaakt met de brushmarker. Ook de leuke eendjes komen uit deze Paper Art.

Dutch Paper Art Spring
472.948.037

De liefheersbeestjes die ik op de grasrand heb geplakt, komen uit de Paper Art Insecten.

Dutch Paper Art Insecten
472.948.042

Verder heb ik de kaart opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk bedankt voor je bezoekje aan ons blog.  

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten