Pagina's

donderdag 12 april 2018

Sketch challenge #38

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge. Dit keer is het de leuke card art van een cup cake. Als voorbeeld heb ik  deze creatie gemaakt.


De basis is de cupcake uit wit en licht bruin. Het lichtbruine is het bakje waar ik ruitjes op heb gestempeld met de foam stamp. Het bovenste deel heb ik uit wit cardstock gesneden. De slagroomrand heb ik ook uit wit gesneden en deze voorzien van witte eiskristallen. De vlaggetjes heb ik voorzien van een paar scrabble letters die het woordje cake maken.

470.713.503 Card Art Cupcake

Als plaatje heb ik een digi ingekleurd en uitgeknipt. Samen met wat bloemen heb ik deze op de voorkant geplakt. De kaart kan staan doordat ik er een soort easel kaartje van gemaakt heb, alleen nu met een hele korte onderkant waar ik alleen de bloemen op heb geplakt zodat je eigenlijk niet ziet dat het een easel kaartje is. En helemaal bovenop de cupcake heb ik nog een kersje geplakt. Hiervoor heb ik 2 rode cirkels gestanst en er een stokje van karton en blaadjes bij heb geplakt.

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge??

Je kan de challenge hier vinden:


1 opmerking: