Pagina's

maandag 26 maart 2018

Wish

Hallo allemaal,

Masks, je kan er niet genoeg van hebben, ze zijn zo leuk om met diverse projecten te gebruiken. Zo heb ik deze keer de leuke 470.715.607 alphabet gebruikt.


Dit heb ik met transparante structuurpasta door de mask op de kaart gedaan. Ik dit geval is dat een kaart van licht bruin mixed media papier.

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Alphabet

Daarna heb ik het goed gedroogd en ben er met inktspray overheen gegaan.  Waar de transparante structuurpasta zit, kan je de inkt weg deppen en krijg je het basis papier te zien. Toen dit ook droog was heb ik het beplakt met diverse klei malletjes, ijzeren dingen en bloemen.


Als laatste heb  nog met de parelpennen wat druppels erop gedaan en het geheel op blauw en bruin papier geplakt wat aan alle kanten een halve cm groter is.

Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant

Deze transparante structuurpasta geeft dus een leuk effect aan diverse mixed media creaties, maar je kan met deze pasta ook de "spulletjes" op je creatie plakken. Het droogt mooi transparant op.


1 opmerking: