Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Vintage

Hallootjes allemaal,

Graag wil ik jullie deze label laten zien. Het zijn helemaal mijn kleurtjes. De basis is de label: Dutch Shape Art- label 5 470.713.157. Deze heb ik bekleed met designpapier.



Onderaan de label heb ik een strook kant verwerkt waar ik vervolgens diverse stansjes en frutsels op heb geplakt. In het midden van het label zit een grote stans waar ik een plaajte achter heb gestoken.
Natuurlijk zit er ook een bloementoef op waar ik ook nog wat van die papieren rietjes tussen heb verwerkt.

470.713.157 Shape Art Label 5

Bovenaan het label nog een strik gemaakt met kreukellint-seam binding waar ik weer een bloemetjes op geplakt heb.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een schitterend voorjaarslabel heb je hier gemaakt zeg. Wat een mooie kleuren en ook wat een vol geheel. Hoe krijg je het zo mooi bij elkaar gepast allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen