Pagina's

zaterdag 9 december 2017

X-Mas


Hallo Allemaal,

De grotere shape arts zijn zo fijn om heel veel op te verwerken, deze keer heb ik er een schudgedeelte op gemaakt.


De Basis is de shape art tag 470.713.149

470.713.149 Shape Art Tag

Zoals altijd gebruik ik veel Noortjes en deze blauwe sierlijke mal met klok (die ik weggelaten heb) vind ik weer erg mooi.


Het plaatje achter het schudgedeelte is van Sassy Cheryl en ingekleurd met brushmarkers en potloodjes. Het schudgedeelte is een dekseltje van verpakkingsmateriaal gefixeerd met kit dit is lekker hoog zodat er mooi materiaal in past. 


De bloementoef is van zelfgemaakte bloemen ook weer allemaal Noortjes. 


Dit is mijn kaartje voor vandaag 


Bedankt voor het bezoek en graag tot een volgende keer.

groetjes Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten