Pagina's

zondag 17 december 2017

Winter Wishes

Met de mask uit de november collectie is het erg leuk om een kerstkaart te maken. De lucht op deze kaart heb ik met distress inkt en een blending tool gemaakt. Dit heb ik niet te egaal gedaan omdat ik geen egale achtergrond wilde.

De sneeuwman en kerstboom zijn gestempeld, daar overheen heb ik een laagje embossingpoeder gestrooid en dit verhit. Vervolgens ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt. Hierbij heb ik voor de sneeuwman foam tape gebruikt zodat je wat meer diepte in de kaart krijgt.

470.715.604 Mask Art Tree

De laag sneeuw aan de onderkant op de kaart en in de boom heb ik gemaakt met gesso. Later heb ik hier nog wat star dust stickles op gemaakt om wat glinstering in de sneeuw te krijgen.
De sneeuwsterren zijn gestanst en iets ingekleurd met distress inkt zodat ze meer opvallen dan wanneer ze gewoon wit waren gebleven. Omdat ik nog een roze accent op de kaart wilden hebben, heb ik de tekst winter wishes met roze distress inkt een kleurtje gegeven. Deze tekst komt uit het Dutch Paper Art Winter (472.948.034 )


Er zullen komende tijd nog wel meer kerstkaarten verschijnen hier. Want ik heb er nog veel meer nodig om straks te kunnen versturen.
Fijne dag iedereen,
groeten Hanny

4 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje en meteen een idee heb gisteren toevallig deze mask gekocht.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mask en wat heb je er een kleurige kaart van gemaakt, heel mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten en creaties heb ik gezien,Weer genoeg ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen