Pagina's

donderdag 23 november 2017

Release Bloghop

Weer een nieuwe maand dus weer een schitterende nieuwe collectie voor jullie!

   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 23 november t/m 25 november 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Janet:

Janet

Tineke

Anke

Carla

Jolanda

corry

Hanny

Monique


Joyce

Heel veel plezier bij het hoppen!

22 opmerkingen:

  1. Wat zijn er weer leuke spulletjes uit gekomen, en super voorbeelden zijn er van gemaakt, mijn complimenten.
    Heb er van genoten.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mallen en stencils zijn er weer uitgekomen! Was weer een geweldig leuke bloghop en wat zijn er super mooie voorbeelden gemaakt door de DT dames! Chapeau! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo DDBD team, wat zijn er weer prachtige voorbeelden gemaakt, supermooi, stuk voor stuk, we kunnen ons hart weer ophalen met alle nieuwe mallen en stencils...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nieuwe mallen, vooral de reliëfmallen die je kan draaien vind ik leuk! Weer een heleboel inspiratie om mooie kaarten te maken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk dat hoppen ik heb er plezier aan gehad en weer ideetjes op gedaan dank je wel allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb met plezier gehopt langs alle blogs en genoten van alle mooie kaarten. De dames hebben goed hun best gedaan. Toppie hoor.
    En gelijk een bestelling gedaan. Wat een mooie serie weer. Die wil je gewoon hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de sneekjes waren veelbelovend, de bloghop stelde zeker niet teleur! de DT-leden hebben schitterende creaties gemaakt, mooie kaartvormen die prachtig gedecoreerd zijn, toffe resultaten van spelen met inktjes en stencils,...
    dankjewel voor de inspiratie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een groot feest om alles te kunnen bewonderen....heel erg GAAF allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave hop is er ons weer voorgeschoteld.
    Zo divers en zo inspirerend.
    Ik kan mijn verlanglijstje weer aardig aan gaan vullen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een prachtige collectie!
    Hele mooie voorbeelden zijn er gemaakt...heb al weer aardig wat op mijn lijstje staan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer een schitterende bloghop en zo mooi om de verschillen te zien gemaakt door het team ener zitten natuurlijk weer hele mooie hebbedingetjes tussen....hi,hi
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke bloghop.
    Wat een prachtige collectie mallen is het. Handig en betaalbaar !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker zitten hoppen...wat een mooie creaties hebben de dames er weer van gemaakt. Super!!!. Heel veel leuke ideetjes opgedaan. Dank jullie wel. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bij iedereen weer langsgehopt, mooie creaties allemaal, dank je wel dames. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooi rondje gedaan ,mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave mallen en producten zijn er weer uitgekomen. Ga er zeker een aantal van op mijn verlanglijst zetten. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Elke keer zijn de producten weer super en mijn verzameling wordt dan ook telkens groter. Mijn verlanglijstje ligt dus weer klaar. Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kaarten zijn stuk voor stuk super mooi!
    De mallen zijn zo leuk allemaal.
    Steeds meer een verrassing welke mal er weer komt.
    Ik heb er al heel veel,blijft leuk om mee te werken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb met grote bewondering weer naar alle creaties gekeken. DDBD designteam meisjes jullie zijn fantastisch. Wat geven jullie mij toch elke keer weer een hoop inspiratie. Dank jullie wel hiervoor 😍😍😍. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super inspirerende hop was dit weer. Iedere maand neem ik me weer voor vooral niet te gaan kijken, want je snapt zeker al wat daarop volgt.....juist....kopen. maar dat vind ik helemaal niet erg met die prachtige betaalbare mallen! Dank jullie wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het was weer een leerzame bloghop met zo veel dames die stuk voor stuk prachtige voorbeelden hebben gemaakt.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit was een hele mooie bloghop, veel verschillende creaties en allemaal even mooi.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen