Pagina's

zondag 19 november 2017

Hoera een Jongen

Hallo Blogvrienden,

wat een leuke mal van DutchDoobadoo is er voor babykaartjes! Een leuke rammelaar 470.713.320 die je kunt oppimpen. Hier heb ik een voorbeeld waarin ik een schutgedeelte heb verwerkt met een die set van Tonic. Dat is toch super leuk om iemand te feliciteren!


Eerst heb ik de mal omgetrokken op wit cardstock en uitgeknipt. Het binnenste rondje heb ik met een mesje uitgesneden. Daarna heb de binnenste randjes overgetrokken op papier en ook uitgeknipt.


Er op komt een taartrandje waar ik in het middel de ster gestansd. Dit heb ik ook gedaan in het middel van de uitgeknipte vorm van het cardstok en het designpapier. De shaker mal heb ik gevuld met leuke kraaltje en ander leuke spulletjes. Ook een houten voetje toegevoegd. De shakers hebben een handige plakrand. Hier heb ik er dus 2 op elkaar gedaan zodat het aan 2 kanten is te zien.


De leuke tekst mallen, ballonnetjes en het waslijntje heb ik gestansd in een blauw kleur cardstock. Dan nog een lintje en een touwtje met wat kraaltjes.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Liefs Anke

2 opmerkingen: