Pagina's

donderdag 26 oktober 2017

Release Bloghop

Wat is de nieuwe collectie weer mooi. We willen jullie zo graag alles laten zien want het is weer de moeite waard!

   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 26 oktober t/m 28 oktober 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Janet:


Janet

Tineke

Anke

Astrid

Carla

Jolanda

corry

Hanny

Monique

Joyce

Heel veel plezier bij het hoppen!

29 opmerkingen:

  1. Super leuke prachtige nieuwe mallen etc. weer en wat hebben de dames er weer super mooie voorbeelden mee gemaakt. Ben overal langs gehopt alleen Janet heeft nog een oude bloghop op haar blog staan als je op haar naam klikt. Kijk in de loop van de dag nog wel even. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt, supermooie knutselspulletjes worden er weer uitgebracht...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitbreiding op de collectie weer. De landschapsmask met de boom vind ik heel erg leuk en die letters moet ik zeker hebben. Ook ben ik erg benieuwd naar de mal voor een swingkaart. Hier heb ik helaas geen voorbeeld van gezien. Misschien moet ik dat dan maar zelf gaan uitproberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alle werkstukken bekeken en vind ze stuk voor stuk prachtig. Zou ze allemaal wel na willen maken. Maar eerst maar eens gaan oefenen met die inktjes en masks. Nog nooit gedaan maar als ik deze voorbeelden zie, ja geweldig. Dank alle dames voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb genoten van alle creaties.
    En weer ideeën op gedaan. Maar of ik ooit zo goed word.......😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb genoten van de bloghop.
    Wat een mooie creaties zijn er gemaakt.
    Ik heb weer inspiratie gekregen.
    Super bedankt voor deze BLOGHOP!!!!!!!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou nou ik heb weer supergave leuke en lieve creaties voorbij zien komen toppertjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames mijn complimenten voor de prachtige creaties ze zijn allemaal echt heel erg mooi,dankjewel voor zoveel inspiratie in 1 keer echt tof dat jullie dat allemaal doen.
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De DT dames hebben hun best gedaan om te zorgen dat we al die mooie nieuwe spullen weer willen hebben. Prachtige creaties, stuk voor stuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden ik heb genoten dames bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit was echt 'n super leuke blog hop, veel verschillende ideeën en creaties, waar door je nu toch echt over 'n paar nieuwe materialen denkt, dat wil ik ook hebben.
    Mijn complimenten aan de dames.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een leuke en inspirerende bloghop het hart is wel mijn favoriet en deze ga ik zeker aanschaffen echt super mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toevallig gisteren een paar shape art stencils besteld. Net ontdekt dus. Erg leuk dit blog hoppen. Superkaarten allemaal, erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hopperdehop, iedereen en alle creaties weer bekeken. dames complimenten allemaal prachtig 😘. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De voorbeelden zijn stuk voor stuk allemaal weer beauty's! Wat een schitterende voorbeelden hebben de dames weer laten zien. Ook allemaal zo verschillend, erg mooi! Je kan natuurlijk ook alleen maar mooie kaarten maken met jullie leuke Dutch Doobadoo mallen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik kom binnen gehopt nadat ik alle creaties heb bewonderd. Mijn favoriet is de creatie van Joyce met het nieuwe hart mal van DDBD vooral om de lieve kleurtjes maar ook LOVE vind ik super!!
    Ik wens het team van DDBD een fijne dag toe, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie voorbeelden ik heb genoten dames bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor jullie prachtige voorbeelden. Ik heb weer inspiratie op gedaan.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn er weer prachtige creaties gemaakt met nieuwe collectie van DDBD.
    Even een vraagje wie heeft de vorige bloghop gewonnen?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik heb weer genoten van al die prachtige creaties van het dt team
    het zijn weer mooie stencils van DDD word weer moeilijk keuzes maken van de nov lijn

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Dutchdoobadoo DT'ers wat heb ik weer genoten van al jullie mooie creaties en wat heb ik weer veel inspiratie opgedaan. Dank jullie wel hiervoor. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige collectie weer deze maand!!! Staan weer een heel aantal mallen op mijn lijstje. Prachtige voorbeelden dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldige kaartjes hebben jullie gemaakt dames.
    Echt super mooi en bedankt voor de inspiratie.
    Mooie kleuren zijn er gebruikt.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt met deze mooie ddbd mallen
    prachtige collectie deze maand voor al de baby mallen
    gr addie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De bloghop heeft mijn eerder saaie treinreis echt gekleurd.
    Heerlijk al die variatie van de DT-dames. Zoveel mooie inspiatie, heerlijk!
    Dankjewel daarvoor.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dames, dank jullie wel. Zeker de mask met de boom vind ik schitterend, daar kan je ook als beginner wat moois mee maken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer heerlijk rondgehopt en genoten van jullie inspiratie. Mooi om te zien heo jullie allemaal jullie eigen draai geven aan de materialen en ons daarmee dus op vele manieren aanspreken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg mooie voorbeelden allemaal weer, dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heeft het designteam weer schitterend werk geleverd met die nieuwe lijn van DDBD
    ZOOOOOO een schitterende creatie allemaal en iedereen heeft er zijn eigen draai aan gegeven...
    Het was een genot deze bloghop....SUper bedankt allemaal!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen