Pagina's

donderdag 24 augustus 2017

Make it a fun Day.


Hallo allemaal,
Al meerdere keren heb ik een dergelijke vorm kaart langs zien komen waarbij er van de zijflappen van de kaart pockets gemaakt werden.  Dit vond ik zo'n leuk idee, dat ik deze Card Art Wave ook zo gebruikt heb.


De randen van de pockets heb ik met aquablauwe acrylverf een kleur gegeven. Het papier op de pockets heb ik een kleurtje gegeven met distress inkt en met verschillende masks van Dutch Doobadoo.



Bij de paarse pocket heb ik eerst de mask met gesso gebruikt. Zo krijg je wat reliƫf in je kaart. Daarna is dit gekleurd met distress inkt. Door daarna de inkt met een billendoekje weer van de gesso te verwijderen, wordt de gesso weer witter. Voor de aankleding van de labels heb ik weer gebruikt gemaakt van mijn bakje met restjes papier en embellishments.




Naast de gesso en lijm van Dutch Doobadoo heb ik de volgende Dutch Doobadoo materialen gebruikt:


 

Leuk dat je weer hier kwam kijken,

groetjes Hanny.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk, ik vind dit model van DDD ook zo leuk en maak er verschillende kaarten mee ook als zgn. Bendy kaart. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen