Pagina's

woensdag 23 augustus 2017

Kerst

Hallo allemaal,

Ik heb een voorbeeld gemaakt met de Dutch Card Art tekst "Kerst".


Ik heb deze mal uitgetekend op wit karton van Joy! Crafts en vervolgens uitgesneden. De totale kaart is 18 cm breed x 7,5 cm hoog, dus een mooi klein formaatje. Ik heb vervolgens het nieuwe design papier "Believe in the Magic" van Noor! Design uitgesneden en op de letters geplakt.

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Text

Op de letter E heb ik nog een paar kleine hulstblaadjes geplakt met een paar witte bolletjes. Deze blaadjes zitten ook op de stans van de dennentakjes. Op de letter R heb ik 2 sterren geplakt. Op de letter S heb ik een zuurstok gedaan met hierop een klein rood strikje. Op de letter T heb ik het Gingerbread poppetje gebruikt. it is een vintage flourishes van Noor! Design. ovenlangs nog een klein stukje kant met hierop plakparels. Ik heb al het kraft karton bewerkt met gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Het heeft niet veel nodig, ik vind het zo een mooi geheel geworden, ik hoop jullie ook. Zo, dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten