Pagina's

donderdag 17 augustus 2017

Hoera

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor een lief, klein meisje dat 4 jaar gaat worden. Voor deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Cloud A5 gebruikt. Ik vind het erg leuk om zelf mijn papier te schilderen. Mijn voorraad hiervan is dan ook erg groot en aangezien het jarige meisje dol is op roze en oranje, kwamen deze restjes papier goed van pas. Het papier is met acrylverf bewerkt.

Het cijfer 4 is gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Stencil Art A5 Numbers 0-9. Het is mogelijk om met deze mask het cijfer te matten, maar dat vond ik bij deze kaart minder mooi.



Met de mask van de Shape Art Cloud A5 had ik nog een laag achter de kaart kunnen plakken. Maar ook dat heb ik niet gedaan omdat ik de kaart zo mooier vind. Omdat de jarige een apenfeestje gaat geven, heb ik de stempel van een aap op de kaart gebruikt.

Fijne dag verder,

groeten Hanny.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten