Pagina's

zaterdag 26 augustus 2017

Hello Baby

Babykaartjes vind ik leuk om te maken. Ik verstuur er ook aardig wat en probeer ze altijd in voorraad te hebben. Deze piloot in wording heeft een oefenvlucht gemaakt met een luchtballon.


Bij het vinden van dit babyplaatje vond ik de cart art Air balloon van Dutch Doobadoo wel leuk. De luchtballon nam ik over op wit karton en designpapier "Eline's Babies blue" en het mandje op "Country Flowers". De afbeelding geplakt op het ovale basis frame. 

470.713.630 Dutch Doobadoo Card Art Airballoon

Bovenaan een (gedeelte) tekst van chipboard die ik met distress inkt op kleur heb gebracht. Een babyflesje en speen erbij. Ook een mooie bloem met takjes erbij. Op de strookjes van de "touwen" aan het mandje heb ik wit touw geplakt. Verder nog een tekst op de mand en een lief enamel hartje.

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: