Pagina's

maandag 21 augustus 2017

2018

 Hallo allemaal,

2018...... het duurt nog even, maar voordat je het weet, is het alweer zover. Dus heb ik alvast een kaart gemaakt voor 2018. Naast de Stencil Art Alphabet hebben we nu ook de Stencil Art Cijfers die ik voor deze kaart gebruikt heb.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier Christmas Eve van Noor! Design geknipt.

Dutch Stencil Art Cijfers
470.990.040

Na het opplakken van het designpapier komt het allerleukste..... het oppimpen. Maar eigenlijk valt er niet veel op te pimpen, want het papier en de cijfers zijn eigenlijk al voldoende. Dus heb ik het verder rustig gehouden. De mallen die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design. Op de cijfers 2 en 1 heb ik de Crafty Cocktail Poinsettia geplakt. De mallen heb ik uit wit cardstock gestanst en daarna met rode en groene inkt gestempeld.  En hoe leuk zijn de nieuwe elanden. Die staan op de cijfers 0 en 8. En achter de elanden nog de kerstbomen geplakt. Als laatste heb ik ook nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

Dutch Pearl Pen White
870.003.010

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: