Pagina's

vrijdag 14 juli 2017

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Mijn schoonzus is binnenkort jarig en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.


Ik heb hiervoor de card art Fold 2 gebruikt. De basis hiervan heb ik uit kraft gesneden.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold 2

 Voor de voorkant heb ik de grootste maat van de shape`s aangehouden die binnenin  de mal zijn verwerkt.


Ik heb het staande gedeelte voorzien van een extra vouw zodat ik hem aan de bovenkant vast kon plakken. Ik habd er natuurlijk weer teveel bloemen op geplakt zodat het niet wilde zoals ik had gedacht. Maar met de extra vouw kan ik hem alsnog in een envelop doen.


De cijfers heb ik uit het stencil art - numbers 3 gesneden. Deze heb ik op een extra strook designpapier geplakt.

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Alle randjes heb ik nog voorzien van wat witte gesso voor een wat grungy uitstraling.


3 opmerkingen:

  1. Ownijs leuk, wordt over 2 weken ook 45 jaar...hihihi en lievelingskleur is rosé...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan en wat een leuk model!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen