Pagina's

zaterdag 17 juni 2017

Sea Life

 Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten, ben ik dol op de zee. En wat is dan mooier om de gave MDF set Sailboot op te pimpen. 


De set bestaat uit 1 onderliggend plankje, het bootje, de walvis en 2 x golven. Het onderliggend plankje heb ik wit gemaakt met de gesso. Van de andere delen alleen de smalle kant die je niet beplakt met witte gesso. Let op: verf niet het smalle gedeelte dat je in de onderkant stopt. Want dan heb je kans dat het niet meer past. Ook beplak je dit gedeelte niet.

MDF Art Sailboat set
460.440.380

De witte gesso die ik gebruikt heb, is ook van Dutch Doobadoo. Na het beplakken met designpapier (SeaShore Collectie Noor! Design) heb ik de randjes met een kwastje en witte gesso bewerkt.

Dutch Doobadoo Gesso White
870.002.010


En bij een zeetafereeltje horen uiteraard de Paper Art Bubbles. Ze zijn zo leuk om erbij te plakken.  

Dutch Paper Art Bubbles
472.948.047

Onderaan heb ik nog een stukje visnet geplakt. Voor de verdere bekleding heb ik mallen van Noor! Design gebruikt uit de SeaShore en Under the Sea Collecties.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: