Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Mixed Media Challenge #3

Hallo allemaal,

Jullie hebben vast al we gezien dat er weer een challenge is begonnen bij Dutch Doobadoo Mixed Media. Daar is deze maand de opdracht om deze mask te gebruiken met de kleuren groen en bruin.

foto van Jolanda Bergmans.

Ook ik ben met deze opdracht aan de slag geweest. Daarvan is de onderstaande kaart ontstaan. Ik zal jullie beschrijven hoe ik deze mixed media kaart gemaakt heb. Ben je nog niet op de hoogte met mixed media, dan kan ik heel kort zeggen dat het een beetje betekend, mixen van diverse producten.


Ik ben begonnen met een wit stuk aquarel papier. Deze heb ik in de shape vorm getekend en uitgeknipt. De shape die ik gebruikt heb is de Shap Art  Frame - 470.713.146. Als eerste heb ik dit aquarel papier voorzien van groene distress oxide inkt daar heb ik de mask met de gears opgelegd en heb daar de transparante stuctuurpasta  870.000.001overheen gedaan.

Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant

Dit heb ik met een heattool gedroogd (kan ook aan de lucht drogen) en ben toen over het geheel gaan werken met roestverf. Met een billendoekje heb ik de transparante gears weer schoongemaakt en
daar zie je nu de groene ondergrond doorheen.

470.713.146 Shape Art Frame

Nu ben ik het gaan matten ( meerdere lagen cardstock ) in het groen en zwart. Op de kaart heb ik nog een plaatje van een oude auto geplakt tussen wat stansjes van  gears. Met een kleine tekst uit een Label Art vel - 474.007-003 en een touwtje vond ik het wel genoeg.  Zo heb ik mijn mixed media challenge voorbeeld gemaakt.

En wil je ook meedoen? Kijk dan even in de challenge groep op Facebook.

foto van Jolanda Bergmans.

Daar kan je alle info vinden en je gemaakte creatie plaatsen.  En wie weet val je er nog mee in de prijzen! Succes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten