Pagina's

zondag 4 juni 2017

Dikke Kroel

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien die ik met de shape art mal "Frames label 2" van Dutch Doobadoo gemaakt heb.


Ik ben begonnen met oud roze karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier. Het design papier is van Noor! Design "Dirty Pastels". Aan de rechterkant heb ik een papieren kleedje gebruikt. Hierop heb ik een stukje ribbelkarton gedaan, deze heb ik bewerkt met witte Gesso.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2

Aan de bovenkant heb ik het nieuwe hoekje "Vlinder" van Noor! Design gedaan, deze heb ik 2 x gestanst.  Het plaatje heb ik verwerkt achter de prachtige, nieuwe stans van Noor! Design. Bij deze stans horen ook de bloemetjes en blaadjes.

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Rechts boven op deze mal heb ik een vlinder uit de serie Vintage Flourishes gedaan. Hierop heb ik een vulpen nip gedaan, hierop een klein strikje van touw. Het diaraampje aan de linkerkant is ook van Noor! Design, hierop heb ik de tekst "een dikke kroel" gestempeld. Hierop heb ik een strik geplakt met hierin een roosje.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: