Pagina's

zondag 14 mei 2017

Your Wings

Eind van de maand liggen de nieuwe Dutch Doobadoo collectie weer in de winkel.


Ik mocht er al mee spelen, wat een bofkont ben ik toch ook hé. De vorm van deze stempel kaart is een nieuwe shape art mal. Dutch Doobadoo - Shape Art Frame - 470.713.146. Ik vindt hem zo TOF!

470.713.146 Shape Art Frame

Weer heerlijk in de weer geweest met mijn distress inktjes en Dutch Doobadoo stencils. Ik zet ze even netjes op een rijtje voor jullie.

Dutch Doobadoo - Mask Art Bubbles - 470.990.002
Dutch Doobadoo - Mask Art - Spider web 470.715.011
Dutch Doobadoo - Mask Art - Patch - 470.715.104

De libelle is een stempel uit de studio light serie Celebrate spring
Mijn kaartje afgewerkt met de Crealies Bits & Pieces stempels. Deze zijn onmisbaar bij de stempelkaartjes!


Vind jij dit soort kaartjes nu ook helemaal top. Maar weet je niet goed waar of hoe je moet beginnen? Zaterdag 20 mei as geef ik een workshop stempelkaarten maken. Je gaat dan aan de slag met verschillende materialen en ik zal je de fijne kneepjes leren. 

470.715.104 Mask Art Patch

Opgeven kan via de webshop of stuur een mail na info@tscraphuis.nl
Waar: Oosterhout,  van 10:30u tot 16:00u. Kosten € 25,00 incl. koffie thee en wat lekkers een heerlijke lunch. We werken in kleine groepjes max. 6 pers. want aandacht voor de deelnemers staan bij ons voorop!

470.990.002 Mask Art Bubbles   470.715.011 Mask Art A5 Spiderweb

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt en super mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan, ziet er prachtig uit. Workshop lijkt me erg leuk, maar ja, zaterdag lukt niet. Wie weet een volgende keer.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen