Pagina's

woensdag 24 mei 2017

Dutch Doobadoo demo - HobbyVision

De nieuwe materialen van Marianne Design en Dutch Doobadoo liggen bijna in de winkel. Deze collecties zijn superleuk om te combineren met elkaar. Ik ben er al mee bezig geweest en geef a.s. zaterdag 27 mei een demo hiermee bij HobbyVision in Rijssen.
Deze kaart gaat ook mee!


Deze maritieme kaart heb ik gemaakt met shape art Cloud van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit het bloc "Côte 'd Azur". Om de afbeelding zit een cirkel scheepstouw die ik uitgeknipt heb van de designfolder Ocean vieuw. Langs de randen van het kraft, designpapier en cirkel heb ik witte gesso gesmeerd. De kaart afgewerkt met zeilboot, visnet, vuurtoren, stuurrad, anker, scheepstouw, takjes koraal, kokmeeuwen en tekst.  


Shape art - Cloud 470.713. 145


Ben je nieuwsgierig naar alle kaarten? Kom dan gezellig naar Rijssen. Op de bovenverdieping van de winkel is tevens een grote opruimingsmarkt! Ik ben benieuwd wie van jullie ik ga zien.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Fantastisch leuke kaart is dit met de nieuwe mal van DDD. Ik zie je jammer genoeg niet zaterdag maar wens je veel plezier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke kaart weer en die DDD mallen worden ook steeds leuker...
    Groejtes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen