Pagina's

zondag 11 december 2016

Xmas

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de Dutch Card art mal "Book". Ik vond het wel heel erg toepasselijk, want het elfje heeft ook een boek in de handen.



De card art mal heb ik uitgetekend op rood karton. Vervolgens heb ik hetzelfde gedaan met design papier. Aan de bovenkant heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt, zo lijkt het net een echt boek.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book

Het afdrukje is van Mo's Digital Pencil Shop, Singing Elf Brynn. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor&Newton.

Huid: O518, O729, Y129, O819 en R519
Rood: O225, R735, R665, R576
Groen: G356, G339, G338, G267
Grijs: WG5, 4, 3, 2, 1

Vervolgens heb ik het elfje uitgeknipt en gemat op de nieuwe blauwe ovaal van Noor! Design. In het midden van het ovaal heb ik een stukje muziekpapier gestanst. Tenslotte zingt het elfje een kerstlied. 

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Aan de bovenkant heb ik de muzieknoten rand van Noor! Design geplakt, art.nr. 6002/0272
Deze heb ik uit rood karton gestanst en kleiner geknipt. De hulsttakjes zijn vintage flourishes van Noor! Design. art.nrs. 6003/0059 en 6003/0060. Hierop heb ik een paar bloemetjes gedaan. Verder heb ik weer hier en daar wat Gesso aangebracht. Ook heb ik nog een stukje ribbelkarton en een papieren kleedje gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: