Pagina's

zaterdag 3 december 2016

Valentine's Day

 Hallo allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt met de  Fold Card Triptych 2.  De basis heb ik overgenomen uit crèmekleurig cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen op designpapier. Die is van Maja Design. Echt weer een prachtig designpapier.

.
Ik heb op de beide buitenste zijdes onderaan elk een soort envelop gemaakt. Ik heb de binnenste maat opnieuw overgenomen uit een ander vel designpapier. Hierbij heb ik niet de gehele lengte gebruikt, maar ongeveer een centimeter of 6. Aan de bovenkant heb ik de hartjesrandmal van Noor! Design geplakt. Daarna alleen op de randjes lijm gedaan, de bovenkant niet.
Fold Card Triptych 2


 Dan een label gestanst uit crèmekleurig cardstock en in het "envelopje" geschoven. Ook aan de bovenkant van de mal heb ik de hartjesrandmal van Noor! Design geplakt. Het stempeltje is ook van Noor! Design.


In het midden heb ik eerst het designpapier op een sizzix mal gelegd en uitgestanst. Dan daarachter een ander kleurtje van het zelfde designpapier geplakt.  Het plaatje komt uit hetzelfde designpapier en heb ik geplakt op die gave Noor! Designmal. Uiteraard mochten de bloemetjes niet ontbreken.

Paper Art Leaves 2


e bloemetjes zijn Vintage Flourishes bloemen van Noor! Design en gestanst uit designpapier. In het midden een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. En zie je die leuke takjes. Die komen uit het nieuwe Paper Art Leaves 2. Ik heb ze met de brushmarkers groen gekleurd.


De kaart kan je ook dichtvouwen. Ik heb er een stuk lint bovenop het designpapier geplakt zodat je hem kunt strikken. Een wat oudere mal van Noor! Design heb ik doormidden geknipt en aan beide kanten op het lint geplakt.  En ook nu mochten de pareltjes niet ontbreken. Je vindt ze bovenaan de kaart.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



1 opmerking: