Pagina's

vrijdag 16 december 2016

Proost!

Bij HobbyVision is een nieuwe challenge gestart met als thema: Happy New Year. Het eerste wat in me opkwam bij dit thema was de champagnefles van Dutch Doobadoo.  Ik ging ermee aan de slag. Het toeval wilde dat ik niet de enige was die aan de champagnefles dacht. Maar liefst 3 van de 4 voorbeelden uit het thema dacht hetzelfde.... 


De randen van het kraft en designpapier bewerkte ik met gesso van Dutch Doobadoo. Op het grote etiket stempelde ik een tekst met 2 champagneglazen erbij. Met de grote cijfers zette ik het volgende jaar erop.

470.713.602 Card Art Champagne Bottle

Om de hals nog een paar labels met "proost!". En nog een ronde stempel op het kleine etiket.
De teksten stempelde ik met Versamark en verhitte het met embossingpoeder.
Onderaan plakte ik nog wat enamel dots als bubbels.

Een fijne dag!

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten