Pagina's

vrijdag 2 december 2016

Kerst

Vandaag wil ik jullie weer wat laten zien, het is het weer een kerstkaart geworden.


Voor de basis nam ik Shape art Shield 2 van Dutch Doobadoo.  Het designpapier komt uit paper bloc "Après ski". Ik vond het wel leuk om aan de "houten schutting" een kerstkrans te hangen. De randen van het kraft en designpapier heb ik ingesmeerd met crackle paint.

470.713.140 Shape Art Shield 2

De kerstkrans heb ik meerdere keren uit verschillende kleuren groen gestanst.  De onderste krans in zijn geheel gelaten en daarop allemaal kleine stukjes. Wat takjes en elzenpropjes ertussen gestoken. Als besjes een paar enamel dots opgeplakt. Bovenaan de mooie poinsettia met takjes en elzenpropjes.
Een vogeltje in de krans gezet en een (gedeelte van) tekst gestempeld. Deze heb ik met Versamark gestempeld en witte embossingpoeder erover gestrooid. Dit heb ik trouwens eerst gedaan voordat ik de krans op ging plakken.

Ik hoop dat jullie door mijn kaart wat inspiratie hebben gekregen.
Allemaal een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: